
INVOERING
De grootste en meest sociaal significante prestatie van de laatste decennia is het internet zonder dat het ons vandaag al moeilijk kan voorstellen. Je kunt dit anders behandelen, maar mensen ervaren echt de overgang tussen onze echte wereld en de gecreëerde digitale wereld. Communicatie, entertainment, winkelen bij online winkels. En de relatief nieuwe richting, maar groeit erg snel, is de aankoop van virtuele goederen, items die niet in het echte leven zijn, alleen in de digitale wereld, maar het is belangrijk dat consumenten het grootste deel van hun tijd op internet doorbrengen. Het afgelopen decennium is de verkoop van virtuele goederen explosief gegroeid naast de exponentiële groei van sociale media en gaming. Het resultaat is een marktplaats van meerdere miljarden dollars voor producten die technisch gesproken niet echt zijn. Het geld is echter heel reëel, met recente schattingen die de jaarlijkse omzet van virtuele producten op meer dan $ 15 miljard brengen. Virtuele goederen kunnen van alles zijn, van digitale stickers voor gebruik in berichtenapps tot outfits voor je avatar tot extra levens in een digitaal spel.
Deze geheel nieuwe productcategorie is ontstaan als onderdeel van de overgang naar een "freemium-economie", waar consumenten verwachten dat ze de diensten die ze willen hebben - alles van nieuws tot een mobiel spel - gratis krijgen. Bedrijven moeten nog steeds de rekeningen betalen, en dus zijn ze creatief geworden in termen van inkomsten genereren. De traditionele aanpak is gebaseerd op reclame, maar voor veel digitale bedrijven bieden in-app-aankopen van virtuele goederen een nieuwe manier om de lichten aan te laten en tegelijkertijd de gebruikerservaring te verbeteren.
Voor veel mensen zijn zogenaamde massively multiplayer online games een belangrijke bron van inkomsten geworden. Websites zijn ontstaan waarmee spelers cryptocurrency kunnen gebruiken om items te kopen - zoals wapens of onroerend goed dat ze misschien willen of nodig hebben voor de games.
Games zoals Second Life, World of Warcraft, Ultima Online en tientallen andere bieden de mogelijkheid om met duizenden spelers over de hele wereld te communiceren in virtuele omgevingen die blijven bestaan, ongeacht of een bepaalde persoon op dit moment speelt of niet. Het zal geen verrassing zijn dat, zoals bij de meeste nieuwe trends, jongere consumenten de groei van de verkoop van virtuele goederen stimuleren. Bovendien is de markt in andere delen van de wereld veel volwassener dan nu in Noord-Amerika, met name in Azië. Het betreden van de virtuele goederenmarktplaats biedt een nieuwe weg voor merken om deze twee zeer wenselijke demografische gegevens te bereiken en kan ook een relatief laagrisico-manier zijn om nieuwe markten te testen.
En het feit dat de producten niet echt bestaan, is een voordeel op zich. Deze koopwaar wordt niet beperkt door de fysieke beperkingen van de echte wereld. Voorbij zijn de tijd en financiële beperkingen van productontwikkeling en supply chain zorgen. In veel gevallen zal het platform of de ontwikkelaar zelf het virtuele goed maken, het enige wat het merk hoeft te doen is goedkeuren. Dat komt omdat virtuele goederen voor deze digitale platforms een essentiële manier zijn geworden om niet alleen geld te verdienen, maar om nieuwe inhoud introduceren die de betrokkenheid van gebruikers onderhoudt.
BESTAANDE PROBLEMEN
Het probleem met het creëren van een bloeiende merkgerelateerde virtuele goederenmarktplaats is versnippering. Tegenwoordig werken digitale platforms als gesloten ecosystemen en zijn merken gefragmenteerd in silo's met weinig toegankelijkheid. Bovendien, bij het overwegen van licentieovereenkomsten, jongleert elk merk aanzienlijk verschillende merkdoelen zoals geografische locatie, demografie, licentiekosten, marketingkracht en aantrekkelijkheid.
VISIE & MISSIE BLMP
BLMP (Blockchain Licensing Marketplace) is een B2B2C-blockchainbedrijf dat B2B2C-transacties verwerkt en waarde toevoegt door middel van efficiëntie, traceerbaarheid en beveiliging. BLMP is baanbrekend gelicentieerde virtuele goederen en de missie van BLMP is om de licentie-industrie voor intellectuele eigendom te verbinden met digitale platforms. BLMP maakt gebruik van crypto-token-technologie op basis van blockchain als middel om zeer gemakkelijk liquiditeit in digitale ecosystemen te produceren en uit te wisselen.

BLMP-OPLOSSINGEN
BLMP lost dit complexe bedrijfsprobleem op door een uitgebreid samenwerkingsnetwerk van wereldwijde merken en digitale platforms te creëren om het licentieproces te vergemakkelijken. BLMP is uniek gepositioneerd voor groei vanwege relaties met gevestigde licentiemaatschappijen zoals Evolution en BDLabs met een totaal van meer dan 1.000 klanten, partners, eigenschappen en merken. Het Epik-token versterkt BLMP's B2B-blockchain-licentieplatform en wordt door consumenten gebruikt om virtuele virtuele goederen te verwerven.
Eindelijk uit stealth, heeft BLMP hard pre-lancering gewerkt en binnen 3 maanden heeft de over-bereikende start-up een volledig functionerend product gecreëerd, tonnen tractie gewonnen (1.000+ merken, miljoenen maandelijkse actieve gebruikers) en een inkomstenmodel dat werkt!
EPIK TOKEN
Het EPIK-token is de ultieme manier voor u om merkartikelen te verzamelen op elk digitaal platform, zoals videogames, mobiele games, virtual reality, augmented reality, geschenken voor sociale netwerken en emoji's met een merknaam. Bovendien bevat deze token-uitverkoop Collectible Token Rewards - iets dat echt uniek is. Aangezien het de hoofdauteur van ERC-721 in ons team is en we ons specialiseren in ERC-721-verzamelobjecten, dachten we dat het cool zou zijn om kopers te belonen met verzamelobjecten die speciale vaardigheden bieden.
EPIK-ARTIKELEN
Epik-artikelen zijn speciale items die uniek van aard zijn. Epik-items worden beveiligd en opgeslagen op de blockchain. Verzamel verschillende EPIK-items in verschillende digitale platforms en bekijk ze altijd en overal in de EPIK-app.
EPIK WALLET
De gepatenteerde technologie achter de schermen in de EPIK-app. De EPIK-portemonnee wordt gebruikt om EPIK-items in uw favoriete games en sociale platforms te kopen, uit te wisselen en te verzamelen.
TEAM EPIK TOKEN

VOOR MEER INFORMATIE, BEZOEK DE LINKS HIERONDER:
Website: https://www.epiktoken.io/
Facebook: https://facebook.com/EpikToken
Twitter: https://twitter.com/epiktoken
Telegram: https://t.me/EpikToken
Gemiddeld: https://medium.com/@BLMPNetwork
Mijn profiel btt: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1846201
Komentar
Posting Komentar